نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

تنها در چهار مرحله ی نیاز، انتخاب، خرید و تحویل، نیاز شما برطرف می شود: شناسایی نیاز خود و انتخاب آن از طریق سایت تجارت گستر: کافیست هر آنچه را که می خواهید در گوگل سرچ کنید تا تمامی سایت های مرتبط با مقصود شما بنابر اولویت حرفه ای تر ها به پایین به شما نشان داده شود.

 
و سپس خرید آن به صورت مجازی و تحویل آن درب منزل.
 
پس بر اهمیت داشتن وب سایت حرفه ای در زمینه ی کاری خود که: همراه با رعایت اصول دیجیتال مارکتینگ باشد می توانید برندتان را به بالاترین جایگاه ممکن برسانید.
 
طراحی وب سایت تبریز برای جذب مشتری به کسب و کار شما اهمیت میدهد و آن را هدف قرار میدهد تا از تمامی رقبای شما پیشگام تر باشد همچنین میتوان گفت تجارت گستر به دلیل سابقه کاری بالا و کیفیت عالی در طراحی یکی از قوی ترین تیم های طراحی سایت در تبریز می باشد
 
به گونه ای که صاحبان مشاغلی که نیاز به سایت دارند: باید روانشناسی مشتریان خود را آنالیز کرده و متناسب با نیاز آن ها سایت شان را تزئین و طراحی کنند. مثلا اگر سایت شما در زمینه ی فروش بازی فعالیت دارد:
 
استفاده از اسلایدر های جذاب و گرافیکی
 
توضیحات کوتاه و بلند برای جذب مشتری
 
سهولت در خرید
 
مقایسه در خرید
 
قیمت مناسب و …
 
تا می توانید کاری کنید که مشتری شما پس از یک بار خرید از سایتتان هیچ وقت دیگر به سایت های مشابه رجوع نکند.


:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده
بک لینک چیست؟
 
به لینک سایت شما در هرجای دیگر دنیای وب بک لینک می گویند. یکی از فاکتورهای تشخیص محبوبیت و اعتبار صفحات توسط گوگل نقشه لینک های کل دنیای عظیم وب است. هرچه وبسایتی لینک های بیشتری داشته باشد و کاربران بیشتری از طریق پخش لینک ها به سایت آنها وارد شوند گوگل متوجه اهمیت و اعتبار آن صفحه می گردد.
 
اما احتمالا شما هم بک لینک را به معنای دیگری بشناسید، لینک های تکرار شده در تمام صفحات یک سایت که معمولا در کادری تحت عنوان "تبلیغات متنی"، "لینک های مفید" یا "بک لینک" منتشر می شوند. این لینک ها در تمام صفحات سایت تکرار می شوند و می توان گفت ارزش و اعتبار بسیار زیادی بهمراه می آورند.
 

در تعریفی ساده به فرایند ساخت لینک لینک بیلدینگ یا لینک سازی گفته می شود. لینک بیلدینک یک فرآیندی است که سایت های دیگر به وب سایت شما لینک می دهند و به کاربران کمک می کنند تا بین صفحات موجود در اینترنت جابجا شوند. موتورهای جستجو از لینک ها برای کراول کردن صفحات وب استفاده می کنند، این موتورها معمولا لینک بین صفحات منفرد موجود در وب سایت شما را کراول می کنند، علاوه بر این موتورها لینک های بین سایت های موجود در اینترنت را کراول می کنند تکنیک های زیادی برای لینک بیلدینگ وجود دارد اما باید بدانید که ساخت لینک و لینک سازی یکی از سخت ترین قسمت های کار است. بسیاری از سئوکاران بیشتر وقت خود را صرف انجام این کار می کنند. به همین دلیل اگر بتوانید بر هنر لینک سازی با کیفیت تسلط پیدا کنید می توانید از سایر رقبای خود پیشی بگیرید.

 
ایجاد صفحات راه حل برای لینک بیلدینگ
 
استراتزی ساخت لینک در سال ۲۰۱۹ بیشترین اهمیت را به خود اختصاص داده است، شما باید مشکلاتی که نیاز به راه حل دارند را شناسایی کنید و بعد با ایجاد محتوا این مشکلات را حل کنید، این روند می تواند قلب استراتژی ساخت لینک را ایجاد کند. برخی معتقدند که ایجاد لینک به صفحات محصول می تواند مشکل باشد، این درست است و به همین دلیل است که ساخت بک لینک به صفحات راه حل یک استراتژی سودمند است. به طور کلی من معتقدم که افراد کمتری وبلاگ می خوانند. فرم های دیگر توزیع محتوا که در گوشی های هوشمند به خوبی ظاهر می شوند می توانند جایگزینی برای وبلاگ ها باشند. بیشتر محتواها در سایت هایی مانند اینستاگرام، یوتیوب و غیره طرفداران بیشتری دارند. شما باید متوجه شوید که مخاطبانتان کجا هستند بعد با مطالب خود که مشکلاتتان را حل می کند در آنجا ظاهر شوید. محتوای خود را به گونه ای ایجاد که که متناسب با موقعیت مکانی مخاطبان شما باشند.
 
به سایتی که از آن لینک می گیرند تبدیل شوید
 
از نظر نوع لینک، از چه نوع سایتی استفاده می کنید؟در یکی از سوالات سئو که در مورد ایجاد لینک بود یکی از کاربران سایت از من پرسید و از من کمک خواست. وی گفت به لینک هایی از انجمن های مربوط به کسب و کار خود نیاز دارد. اما همه انجمن ها می خواستند که برای او تبلیغات فروش بگذارند که کارایی محدودی داشت. من به او کمک کردم تا انجمن خود را ایجاد کند. در طی یکسال، انجمن او برای مهمترین عبارات در رتبه بندی خوبی از جستجو قرار گرفت. از همه مهمتر سایت او در میان مشتریان مشهور شد. شرکت او به صورت نمایی رشد کرد و خود او به سایتی تبدیل شد که به دیگران بک لینک می فروخت !
 
در نهایت میتوان گفت باز هم شاهد یکی از مقالات مفید در زمینه بک لینک از تیم سئو روز بودیم شما میتوانید برای مطالعه مقالات بیشتر به سایت سئو روزمراجعه کنید البته لازم به ذکر است که این تیم هم برای شما آموزش های رایگان قرار خواهند داد و هم میتوانید سفارش خرید بک لینک را ثبت کنید و کار وب سایت خود را به آنها بسپارید.


:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده
طول شاخه میلگرد ساده چقدر است؟
 

میلگرد ساده را می توان یکی از فرآورده های پر کاربرد فولادی دانست و شرکت های تولید کننده بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور این محصول را تولید و روانه بازار می کنند. معمولا این نوع از میلگرد ها دارای قطر 10 میلیمتر می باشند. بدین ترتیب قطر آنها بسیار زیاد نبوده و در صنایع سبک می توان از آنها استفاده کرد. معمولاً شرکت های تولید کننده، این نوع از میلگرد ها را به صورت شاخه ای تولید و روانه بازار می کنند. معمولا شاخه های تولید شده دارای طول 12 متر می باشند. برای حمل و نقل راحت تر این شاخه های 12 متری از وسط نصف شده و به 2 شاخه 6 متری نیز تقسیم می شوند. با توجه به قطر کم این نوع از میلگرد ها، هر چه طول آنها کمتر باشد، حمل و نقل آنها نیز راحت تر می باشد.

 
مراحل تولید میلگرد ساده به چه صورت است ؟
 
برای تولید این میلگرد ابتدا شمش را با استفاده از جک هیدرولیک در ردیف های مشخص در کوره هایی با دمای ۱۱۰۰ درجه سانتی گراد قرار می دهند  و وقتی شمش ها داخل کوره قرار گرفتند به وسیله جریانات گردابی در دمای بالا جهت نورد آماده می شوند. شمش ها پس از رسیدن به دمای مورد نظر جهت نورد به خط تولید ارسال می شوند سپس شمش های پخته شده روی رول ها قرار گرفته و به طرف مرحله بعد هدایت می شوند.این فلز تقریبا صاف، بسته و به فروش می رسد. برای تهیه میلگرد ساده خود می توانید هم اکنون از طریق سایت ثامن تجارت و یا تماس با شماره های موجود در سایت اقدام به خرید کنید.
 
مرحله رافینگ در سه مرحله از قطر شمش ها کاسته و به طول آن ها می افزاید. و پس از مرحله رافینگ بدون گذراندن مراحل استندها که برای آجدار کردن میلگرد استفاده می شود به مرحله قیچی متراژ جهت برش میلگردهای تولید شده در طول های مشخص می روند. میلگردهای تولیدی در زیر گیوتین های بسته بندی طبق استاندارد ISIRI ایران برش داده شده و در مرحله آخر به صورت بندیل بسته بندی می شوند
 


:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

برنامه های پزشکی و مدت دوره پزشکی در روسیه

 
یکی از سوال های مهم این است که پزشکی در روسیه چند سال طول می کشد؟
 
جواب این سوال را موسسه حقوقی نادیا برای ما گرد آوری کرده است و ما نیز برای افزایش اطلاعات شما در این مورد این مطلب را ایجاد کردیم تا دانشجویان عزیز از آن نهایت استفاده را ببرند و البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که اگر سوال دیگری در این مورد داشتید میتوانید به سایت موسسه حقوقی نادیا مراجعه کنید و از مشاوران و متخصصان این گروه راهنمایی های لازم را برای تحصیل پزشکی در روسیه دریافت نمایید.
در دانشگاه های روسیه برای گرفتن مدرک دکترای پزشکی و پزشکی عمومی، دندانپزشکی بسته به زبان آموزش ،حدود 6-7 سال زمان لازم است.
دوره های پزشکی در هر دو زبان انگلیسی و روسی به دانش آموز ارائه می شود.
یک دوره پزشکی که در کلاسهای روسی تدریس می شود، برای تکمیل 7 سال زمان می برد.
برای دانشجویان بین المللی آموزش زبان روسی یک دوره ی ابتدایی یک ساله نیز  طول می کشد.
برای زبان انگلیسی 6 سال زمان می برد.
 
مدارک لازم برای پزشکی در روسیه
 
برای ویزای دانشجویی: پس از دریافت “نامه دعوت به تحصیل” از وزارت مهاجرت فدراسیون روسیه، دانش آموزان باید به سفارت / کنسولگری  روسیه در کشور خود برای درخواست ویزای دانشجویی مراجعه کنند.
 
اسناد زیر لازم است:
 
پاسپورت معتبر.
فرم درخواست ویزا به طور کامل تکمیل و امضا شده.
دو عکس پاسپورت اندازه یک عکس 35 میلیمتر × 45 میلیمتر با پس زمینه سفید.
نامه پشتیبانی از ویزا از دانشگاه یا کالج و کپی نامه پذیرش از دانشگاه یا کالج.
گواهی ایدز (آزمایش اچ آی وی).
 
مزایای تحصیل پزشکی در روسیه
 
تحصیل پزشکی در روسیه، ارزان تر از اروپا و ایالات متحده آمریکا است؛
دانشگاه ها در سرتاسر کشور قرار دارند، شما می توانید دانشگاهی را انتخاب کنید که به کشور شما نزدیک تر است.
تمام حوزه های پزشکی ارائه می شوند، از پزشکی عمومی گرفته تا جراحی، رادیولوژی و غیره؛
اگر علاقه مند به کار علمی هستید و قصد دارید که پایان نامه بنویسید، می توانید یکی از دوره های تحصیلات تکمیلی را انتخاب کنید و یا به تحصیل در دانشگاه خود ادامه دهید.


:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

استفاده از صندلی کودک در خودرو و محدود نمودن کودک در خودرو به منظور کاهش صدمات ناشی از تصادفات و حفظ ایمنی کودکان در بسیاری از کشورهای جهان در حال اجرا می باشد. آمارها حاکی از آن میباشند که چیزی در حدود 8 درصد از تلفات کودکان در تصادفات ناشی از عدم ایمنی کافی و آسیب جدی به سر نوزادان و کودکان می باشد خوشبختانه در کشور ما هم طرحی در مجلس درحال پیگیری می باشد که استفاده از صندلی ماشین کودک را برای خودروها اجباری میسازد.

 
ما در ادامه قصد داریم به دو اشتباه رایج در استفاده از صندلی ماشین کودک بپردازیم که باید به آن دقت کرد و اینکه شما میتوانید برای مشاهده مدل های مختلف از صندلی ماشین کودک به سایت نی نی مود نیز مراجعه کنید تا از برند های مختلف و ویژگی ها و آپشن های مختلف آنها بهره مند شوید و در صورت نیاز به سفارش محصول مورد نظر خود بپردازید.
 
 
اشتباهات رایج در استفاده از صندلی ماشین کودک : 
از صندلی تقویت کننده استفاده نکنید:
 
تست:هر کودک بین 40 تا 80 پوند 4'9" نیاز به نشستن در یک صندلی تقویت کننده دارند، که او را بلند تر کند تا کمربند ایمنی خودرو را به درستی ببندد. (و هیچ کودکی زیر 13 سال نباید در صندلی جلو بنشیند.)
 
خطر:یک کمربند ایمنی برای افراد بالغ که توسط شما استفاده می شود، کودک را به درستی محکم نمی کند، زیرا از مناطق نادرستی از بدنش عبور می کند: بالای شکمش، بالای شانه اش - و گاهی حتی از گردن.
 
کودکان اغلب کمربندی که از شانه شان رد شده را حرکت می دهند، زیرا برایشان ناراحت کننده است. در یک تصادف، کودکانی که برای بستن کمربند خیلی کوچک هستند، می توانند آسیب عصبی درونی داخلی یا آسیب های سر و ستون فقرات ببینند و حتی می تواند باعث مرگ آنها شود.
 
استفاده از صندلی هایی که توسط شرکت برای مشکلشان فراخوانده شدند:
 
تست صندلی:طی پنج سال گذشته، میلیون ها صندلی ایمنی فراخوانده شده اند، اما بسیاری از آنها تعمیر و یا جایگزین نشده اند.
 
قبل از خرید، لیست صندلی های فراخوانده شده را چک کنید. شما باید نام مدل، شماره مدل و تاریخ تولید صندلی را بدانید.
 
خطر:فراخوانی صندلی های ماشین به دلایل متعددی ،رخ می دهد، مانند کابین اتومبیل و صندلی های قابل اشتعال که می توان از خرید آنها جلوگیری کرد. این در حالی است که برخی از صندلی های فراخوانده شده، خطر زیادی برای کودکان ندارد. یک دستگیره معیوب می تواند به راحتی منجر به فاجعه شود.


:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()