نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

شرکت روزنه به عنوان یک شرکت مستقل، در سال 1386 فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت در زمینه ارائه خدمات برنامه نویسی مرتبط با نرم افزار حسابداری یکپارچه ابری شامل زیرسیستم های حسابداری ، بازرگانی ،خزانه داری ، انبارداری ،حقوق و دستمزد ، اتوماسیون اداری ، تولید و بها تمام شده و … و برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی حسابداری با اتکا به مجوزها و گواهینامه‌های رسمی خود فعالیت می‌نماید.همچنین این شرکت از سال 1391 اقدام به تولید نرم افزار BPMS با هسته ایرانی نموده که در کنار نرم افزار حسابداری ابری روزنه بصورت یکپارچه قابل اجرا می باشد

برای تهیه بسته‌های نرم افزار حسابداری شرکتی روزنه شرق همین حالا با ما تماس بگیرید. کارشناسان مالی و حسابداری منتظر خدمت رسانی به شما هستند.

نرم افزار حسابداری روزنه شرق حاصل هزاران نفر ساعت کار سخت و شبانه روزی متخصصین امور مالی، مالیاتی و نرم افزاری است. این نرم افزار نوید بخش نسل جدیدی از نرم افزار های مالی در کشور است که به دور از مشکلات و سختی های نرم افزار های تحت ویندوز، امکانات و قابلیت های منحصر به فردی را برای شما به ارمغان می آورد.

نرم افزار bpms روزنه شرق، اولین نرم افزار bpms کاملا ایرانی و با تکنولوژی روز دنیا است که به صورت کامل توسط متخصصین شرکت روزنه شرق تولید شده است. این نرم افزار می تواند به صورت مستقل و یا به صورت یکپارچه با نرم افزار جامع مالی روزنه مورد استفاده قرار گیرد.

نرم افزار bpms روزنه، بر خلاف پکیج های نرم افزاری که سازمان را وادار به تبعیت از فرآیندهای از پیش تعریف شده می کنند، کاربر را قادر خواهد ساخت تا فرآیند های اختصاصی سازمان خود را با هر درجه پیچیدگی، به راحتی پیاده سازی کرده و نرم افزاری کاملا سفارشی و مطابق با نیاز های سازمان خود ایجاد نماید.

مدیریت ارتباط با مشتری CRM شرکت ایده پردازان روزنه شرق ، امکان ارائه راهکار جامع به هر سازمان ، متناسب با سطح و عمق نیازهای سازمان را تنظیم و فراهم می کند، مبنای تحقق این نگرش این واقعیت است که شرکت ایده پردازان روزنه شرق در طول فعالیت مستمر خود در ردیف معدود شرکتهایی است که در راستای تعهد به تامین جامع نیازهای انفورماتیکی سازمان ها فعال بوده است و به موازات آن همواره در زمینه ساختار و روشهای اجرایی سازمان مشتری آمادگی ارائه خدمات داشته است.

نرم افزار حسابداری ابری روزنه شرق، برای سهولت و راحتی کاربران در قالب پکیج هایی مرتبط با کسب و کار شما تهیه شده است. محصولات نرم افزار حسابداری شرکتی بدون نیاز به نصب در هر مکان و زمان به صورت دورکاری و کاملا آنلاین قابل استفاده می باشند. رویکرد شرکت روزنه شرق از بدو تاسیس بر صداقت و احترام به حقوق مشتری بوده است. در همین راستا تمام پکیج های نرم افزار حسابداری شرکتی به صورت نامحدود در تمام سطوح ارائه می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

حدود ۳۰ سال است که از بوتاکس برای مصارف پزشکی استفاده می شود اما تنها حدود ۱۵ سال است که برای جوان سازی صورت به کار می رود. از نظر برخی پزشکان، بوتاکس عوارض جانبی ندارد ولی در نظر برخی تزریق بوتاکس روش ناشناخته ای است که تأثیرات دراز مدت آن بر روی بدن مشخص نشده است. با این وجود امروزه، مقالات و تحقیقات معتبری وجود دارد که تزریق بوتاکس را تایید می کند و در طب زیبایی به عنوان یک روش مورد اعتماد، استفاده می‌شود. فروش این ماده بسیار بالا بوده به طوری که از ۲۵ میلیون یورو در سال ۱۹۹۳ به ۴۳۰ میلیون یورو در سال ۲۰۰۲ رسیده است!این دارو در سال ۲۰۰۲ از سازمان دارو و غذای امریکا (FDA) مجوز گرفته است. مواد کاربرد بوتاکس بوتاکس در هر محلی که تزریق شود برای مدتی باعث فلج موقت عضلات آن ناحیه می گردد. از این خصوصیت در موارد متعددی استفاده می شود از جمله : ۱. متخصصین چشم پزشکی بیش از ۳۰ سال است که از تزریق بوتاکس برای درمان اختلالات عضلانی چشمی مثل لوچی، تنبلی چشم، تیک های عصبی و پلک زدن غیرقابل کنترل استفاده می کنند. ۲. اثر شناخته شده دیگر بوتاکس درمان سردردهای مزمن و میگرن است. در بیماران درمان شده با بوتاکس تعداد حملات سردرد کمتر و زمان آن کوتاه تر است. ۳. در افرادی که تعریق زیاد دارند تزریق بوتاکس در زیر بغل و کف دست ها موجب فلج شدن غده های عرق ساز می شود و به این ترتیب عرق کردن کف دست ها و زیر بغل در این بیماران ۴ الی ۱۲ ماه متوقف می شود. نکته ای مهم برای کسانی که دچار تعریق بیش از حد هستند تعریق بیش از حد (هایپر هیدروز) نوعی بیماری محسوب می شود. این مشکل می تواند از نظر فردی و اجتماعی آزار دهنده بوده و به تنهایی یا در اثر یک بیماری زمینه ای رخ دهد. ۴. تزریق موضعی سم بوتولینوم نوع A ( بوتاکس ) باعث تسکین طولانی مدت درد ناشی از ” سندرم مچ دست ” می شود. در سندرم مچ دست به دلیل فشار بر روی عصبی که از مجرای باریک مچ می گذرد، دست، مچ و انگشتان دچار درد، کرختی و ضعف می شوند. ۵. بوتاکس در درمان اسپاسم عضلات گردنی و درمان کجی گردن ( تورتیکولی ) مؤثر است. ۶. در درمان شقاق یا ترک مقعد نیز از این دارو استفاده می شود. ۷. تزریق بوتاکس به عضلات اطراف زخم های پیشانی جای زخم را پس از التیام برطرف می کند. درمواردی تزریق بوتاکس باعث التیام سریع تر زخم های جراحی شده است. ۸. درمان تغییرات مفصل ناشی از بیماری فلج اطفال و بهبود راه رفتن بیمار ۹. رفع اسپاسم و گرفتگی قسمت انتهای مری ( آشالازی ) ۱۰. رفع سفتی و اسپاسم هایی که در اثر بیماری هایی مثل سکته، پارکینسون، فلج مغزی و … به وجود آمده اند. ۱۱. اختلالات انضباطی مثانه. ۱۲. رفع چین و چروک حرکتی و توقف پیشرفت چروک های ثابت، بالا بردن ابرو ها و رفع خطوط اخم و پیشانی ۱۳. لاغری : به تازگی برای لاغری نیز از بوتاکس استفاده می شود. یک پزشک بوتاکس را به عضلات دیواره معده تزریق کرده است. این کار باعث شد که بیمار احساس سیری کند. در حقیقت بوتاکس با تأثیر بر روی انقباض عضلات دیواره معده، احساس سیری را به فرد القاء می کند قیمت هزینه بوتاکس قیمت بوتاکس متناسب با نوع ماده تزریقی و محل تزریق متفاوت است . البته متاسفانه نوسان شدید قیمت ارز هم باعث اختلال در قیمت ها شده است . ولی در مجموع هزینه بوتاکس دکتر غلامی متوسط برای سه ناحیه صورت از مبلغ  ۵۵۰ الی ۸۵۰ هزار تومان متغییر است.



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

تاج گل ترحیم هانی گل با از دست دادن یک شخص عزیز شما برای همدردی با خانواده آن فرد به عنوان یک دوست یا یکی از اقوام خانواده عزادار، برای ابراز تسلیت تاج گل ترحیم را تهیه می‌کنید. ارسال تاج گل از گذشته تا به امروز به عنوان یکی از متداول‌ترین روش‌های ابراز همدردی بوده است. اگر می‌خواهید اطلاعاتی درباره تاج گل ترحیم کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

تاج گل ترحیم هانی گل https://www.cryptoispy.com/forums/user/radinfaraziyan/ به عنوان یک ابزار برای نشان دادن تولدی دوباره و حرکت به جلو هستند. وجود گل‌ها حس گرمی را در محیط پدید می‌آورند. همچنین نوع گلی که شما برای بیان احساس خود انتخاب می‌کنید، بسیار مهم است. شاید بارها این سوال برای شما پیش آمده باشد که چه مدل گل برای انتخاب تاج گل مناسب است. در انتخاب تاج گل ترحیم باید دقت کنید زیرا فرد داغدار عزادار است.

قیمت تاج گل ترحیم به عوامل مختلفی مانند اندازه تاج گل، نوع گل و تعداد گل‎ها بستگی دارد و با توجه به همه این عوامل قیمت تاج گل متفاوت است. خرید تاج گل می‌تواند به صورت اینترنتی و حضوری باشد که هر کدام دارای مزیت‌هایی است. در صورت خرید اینترنتی شما در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کنید.

از گذشته تا به امروز در مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری، از تاج گل ترحیم در فرهنگ‌های مختلف استفاده می‌کنند، زیرا بین گل، زندگی و مرگ ارتباطی وجود دارد و با دیدن گل فرد احساس آرامش می‌کند. گل نشان دهنده تولد دوباره است به همین دلیل گل را بر روی مزار می‌گذارند و استفاده از تاج گل در مراسمات از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین از اهمیت ارسال تاج گل برای زنده نگه داشتن یاد و احترام گذاشتن به فرد از دست رفته است و از گل‌ها به عنوان نمادی از زنده بودن یاد فرد متوفی استفاده می‌‌شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

انواع گل ترحیم مناسب بسیاری از تاج گل ها برای مراسم ترحیم مناسب هستند ، اما ما در اینجا میخواهیم به بهترین آن ها اشاره کنیم و آن ها را مورد بررسی قرار دهیم ، تا شما بتوانید خرید تاج گل ترحیم هانی گل خوبی داشته باشید.

1-    گل گلایل یکی از گل های مناسب برای مراسم ترحیم ، گل گلایل میباشد. این گل نماد احساسی بودن و یاد بود را میدهد و میتواند کمی از غم خانواده از دست رفته را کم کند. میتوانید تاج گل گلایل به رنگ های سفید و سیاه خریداری نمایید که بسیار مناسب هستند. گل گلایل در ایران به عنوان گل ترحیم بسیار استفاده میشود و مردم با این گل زیبا آشنایی دارند. تاج گل گلایل

2-    گل زنبق تاج گل زنبق یکی از بهترین گل ها برای مراسم عزاداری میباشد. گل زنبق به معنی معصومیت ، پاکی و بزرگواری میباشد. اگر میخواهید خرید گل برای مراسم ترحیم داشته باشید ، بهتر است که از رنگ های سفید زنبق استفاده نمایید تا بتواند آرامشی برای خانواده متوفی داشته باشد. همچنین میتوانید از ترکیب رنگ زرد و سفید نیز استفاده نمایید.

3-     گل رز گل رز ، یکی از شناخته شده ترین گل ها در ایران میباشد. گل های رز گونه های مختلفی دارد که باب هر سلیقه ای میباشد. سعی کنید از تاج گل هایی که نماد دوست داشتن و خلوص را میدهند استفاده نمایید ، مانند سفید! تاج گل رز زرد نماد دوستی میباشد. این رنگ میتواند انرژی خوبی به خانواده مرحوم منتقل کند. میتوانید رنگ زرد را با سفید ترکیب کنید. گل رز صورتی به عنوان گل ترحیم استفاده نمیشود و به هیچ عنوان مناسب این مراسم نمیباشد. گل ترحیم این باکس گل زیبا توسط همکاران ما در سایت هانی گل تزیین شده است.

4-     گل لیلیوم گل لیلیوم یا سوسن نیز مانند رز انواع مختلفی دارد. البته که رنگ های گل لیلیوم ، مفهوم خاصی ندارند. اما به طور کلی تاج گل لیلیوم به معنای قدرت و صداقت میباشد. همچنین به عنوان ارزش های اخلاقی نیز از این گل استفاده میشود. تاج گل لیلیوم

5-     گل میخک گل میخک رنگ های متفاوتی دارد و هر رنگش نیز دارای مفهومی میباشد. یکی از پیشنهاد های هانی گل برای خرید گل ترحیم ، تاج گل میخک میباشد. این نوع گل ها از نظر سایز از بقیه گل ها کوچک تر و همچنین عمر بیشتری دارند و میتوانند حس خوبی به عزاداران اهدا کنند.



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

مزایای سایت برا ما چیست و چرا باید سایت داشته باشیم؟ اولین مزایای طراحی سایت حرفه ای پلتفرم حافظ : اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد داشتن وب سایتی که برای کسب و کارتان باشد باعث می شود افراد اعتماد بیشتری به شما کنند و به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند.

دومین مزایای طراحی سایت: به شما کمک می کند تا با رقبا همراه باشید به منظور همگام شدن با رقبا، به یک وب سایت نیاز دارید که مجهز به آخرین روندهای طراحی باشد تا مواردی که رقبا در سایتشان پیاده سازی کردند شما هم پیاده سازی کنبد.

سومین مزایای طراحی سایت : باعث افزایش درآمدتان می شود یک وب سایت حرفه ای و با طراحی خوب ، بازدیدکنندگان را جذب می کند و در نتیجه به افزایش درآمد کمک می کند.

چهارمین مزایا طراحی سایت: گوگل شما را پیدا می کند و به مشتریانتان نشان می دهد یکی از مهمترین مزایا سایت این است که می توانید با رعایت اصول سئو (SEO) توسط متخصصین سئو در کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان پیش گوگل رتبه بگیرید. سئو یعنی چی؟ سئو یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو مثل گوگل! یعنی ما باید سایتمان را طوری پیاده سازی کنیم تا گوگل سایت ما را دوست داشته باشه و مثلا اگر یک سایت برای رستوران خودمان دارید، و کاربری توی گوگل زد “بهترین رستوران در رشت” سایت ما لینک اول گوگل یا صفحه اول گوگل بالا بیاد!

پنجمین مزایا طراحی سایت: مشتریان شما بیشتر می شود طراحی سایت باعث می شود تا در فضای اینترنت مشتریان بیشتری علاوه بر مشتریان حضوری پیدا کنید.

ششمین مزایا طراحی سایت: در پولتان صرفه جویی می کنید یکی از مهمترین فواید سایت این است که برای شروع کسب و کاری که هنوز به درامدش مطمئن نیستید نیازی نیست حتما مغازه اجاره کنید و با داشتن سایت می توانید این تست را بدون هزینه اجازه یا خرید مغازه انجام دهید.

هفتمین مزایا طراحی سایت: برندسازی از فواید طراحی سایت، می‌توان به بحث برند سازی اشاره کرد. با داشتن وب سایت می توانید خدمات خود را در بستر اینترنت به هزاران مشتری معرفی و برای خود شهرت و اعتبار کسب کنید و اعتبار تجارت خود را بالا ببرید. این‌گونه کسب و کار شما در هر مکانی که اینترنت وجود دارد دیده می شود.

هشتمین مزایا طراحی سایت: کسب درامد های جانبی با داشتن وب سایت علاوه بر اینکه می توانید محصولات خودتان را آنلاین بفروشید و یا خدماتتان را به دیگران معرفی کنید می توانید از راه های دیگر مثلا از طریق تبلیغات هم درآمد داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

اولین مرحله در خرید آنلاین وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ مورد نظر برای خرید است. پس از وارد کردن این اطلاعات، سیستم به صورت خودکار به دنبال کلیه پروازهایی می ‌باشد که با مشخصات وارد شده از طرف شما مطابقت داشته باشد. در این مرحله شما به راحتی با فیلتر کردن ویژگی های مورد نظرتان، بهترین قیمت و ساعت پرواز را می‌ توانید انتخاب کنید. پس از انتخاب پرواز مورد نظرتان به مرحله وارد کردن اطلاعات مسافر می‌ رسید. این مرحله مهمترین مرحله برای خرید بلیط از آس چارتر می ‌باشد. وارد کردن اطلاعات باید با دقت فراوان انجام شود زیرا هرگونه اشتباه در وارد کردن اطلاعات برعهده خود شخص خریدار خواهد بود. مرحله پنجم قسمت پرداخت می‌ باشد. حتما قبل از انجام این قسمت یک بار دیگر اطلاعات شخصی و زمان پرواز را چک کنید. زیرا پس از پرداخت، بلیط برای شما صادر خواهد شد. در این مرحله از طریق سایت به یکی از درگاه‌های پرداخت هدایت خواهید شد و می ‌توانید به صورت آنلاین خرید خود را نهائی کنید. اکنون بلیط شما صادر شده است. به همین راحتی فقط با چند کلیک می توانید بلیط چارتر لحظه آخری آس چارتر را خریداری نمایید. آس چارتر به صورت لحظه ‌ای ارزانترین پروازها را جستجو می ‌کند و نمایش می‌ دهد. بلیط هواپیما سیستمی امکان رزرو بلیط سیستمی از چندماه قبل از تاریخ پرواز وجود دارد. کلاس ‌نرخی این بلیط‌ها معمولاً هر چه به تاریخ پرواز نزدیک ‌ترمی ‌شود افزایش می ‌یابد، بنابراین قیمت بلیط هواپیما سیستمی در چندماه قبل از تاریخ پرواز ارزان تر است. خرید بلیط هواپیما سیستمی مزایای بی‌ شماری دارد و مهم‌ترین مزیتش این است که بلیط سیستمی مستقیماً زیر نظر ایرلاین پرواز فروخته می ‌شود و به ازای آن، خدماتی قابل ‌قبولی به شما ارائه می ‌دهند. معمولاً قیمت بلیط هواپیما سیستمی هرچه به ساعت پرواز نزدیک ‌تر می ‌شود، افزایش می ‌یابد؛ اما در بازه‌های زمانی کم ‌مسافر، درلحظات نزدیک به پرواز، قیمت بلیط هواپیما سیستمی کاهش می ‌یابد. درایران تنها ایرلاین‌های ماهان و ایران‌ ایر بلیط هواپیما داخلی خود را سیستمی به فروش می ‌رسانند. همان‌طور که می‌ دانید کیفیت پرواز و خدمات این ایرلاین‌ها بسیار بالا است و قطعاً از سفر با ماهان و ایران ‌ایر راضی خواهید بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

شهر تبریز، مرکز استان آذربایجان شرقی، با داشتن تاریخ 2500 ساله به خوبی نمایانگر نشانه‌های تمدن و فرهنگ است. داشتن موزه‌های مشهور، برگزاری چندین رویداد فرهنگی و وجود دو دانشگاه معتبر ایرانی در این شهر، تبریز را به مرکز علمی و فرهنگی در ایران تبدیل کرده است. از طرف دیگر وجود جاذبه های گردشگری بسیار تبریز، این شهر را به یکی از مقاصد اصلی گردشگری در ایران تبدیل کرده است. به دلیل راحتی سفر، بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند برای سفر به تبریز بلیط هواپیما خریداری نمایند. از این رو فرودگاه تبریز یکی از پرترددترین فرودگاه های کشور و بلیط هواپیما تبریز به خصوص خرید بلیط هواپیما تهران به تبریز از جمله محبوب‌ترین و پرفروش ترین بلیط های هواپیما در پروازهای داخلی به شمار می‌روند. به دلیل اینکه در فصول و مناسبت‌های خاصی از سال بلیط هواپیما تبریز به سختی یافت می‌شود بهترین راه، خرید اینترنتی بلیط ارزان تهران تبریز آس چارتر است. اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما تهران به تبریز را دارید آس چارتر این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط‌های هواپیما تهران تبریز به بهترین قیمت پرواز تهران به تبریز دست پیدا کنید. تمامی پروازهای مستقیم تهران به تبریز و پروازهای غیر مستقیم (با توقف) تهران تبریز در سایت ما موجود است. بنابراین وقت خود را برای جستجوی بليط ارزان تبریز هدر ندهید. ارزانترین بلیط هواپیمای تهران تبریز را از ما بخرید و از مزایای این خرید بهره‌مند شوید. شما قادر خواهید بود با اعمال فیلترینگ مناسب حتی ارزانترین بلیط لحظه آخری تهران به تبریز و ارزان ترین بلیط چارتر تبریز را در آس چارتر بیابید. همچنین با استفاده از سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها، هر گونه تغییر قیمت روز بليط هواپيما تهران تبریز به اطلاع شما خواهد رسید و در نتیجه می‌توانید برای مسیر تهران تبریز پرواز ارزان خریداری نمایید. اما برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما تهران تبریز کافی است از گزینه تقویم قیمتی استفاده نمایید. به کمک تقویم قیمتی آس چارتر می‌توانید ارزانترین نرخ هواپیمای تهران تبریز را در حوالی تاریخ پرواز مورد نظر خود از سایت آس چارتر خریداری کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

اطلاعات مهم بليط  قیمت بلیط مشهد استانبول آس چارتر

داشتن اطلاعات کافی در مورد بلیط هواپیما مشهد استانبول به ما کمک می کند تا سفری ایمن و آگاهانه تر داشته باشیم. در این قسمت ما تمام اطلاعات لازم که باید درباره بلیط هواپیما مشهد استانبول بدانید را بررسی می کنیم:

استرداد آنلاین بلیط.امکان استرداد آنلاین بلیط یکی از ویژگی های مهم در برخی از سایت های معتبر است، تا هر زمانی که مسافر از سفر خود پشیمان شد بتواند بدون مراجعه حضوری بلیط سفرش را لغو کند.توجه کنید که زمان استرداد بلیط بسیار مهم است و شما هرچه سریعتر برای اینکار اقدام کنید خسارت کم تری متوجه  تان خواهد بود.

.بهترین زمان سفر به استانبول آب و هوا دلنشین و موقعیت جغرافیایی آن از عواملی هستند که به محبوبیت بیشتر استانبول افزوده و باعث شده اغلب گردشگران تصمیم به سفر آن بگیرند. به طور کلی در تمام ماه‌های سال امکان سفر به این شهر وجود دارد، اما فصل‌های بهار و پاییز، از بهترین زمان‌های بازدید از آن است. تجربه لذتی که پس از یک بار بازدید از استانبول کسب می ‌نمایید، شوق سفرهای دیگرتان را چند برابر می ‌نماید.

 


:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

قیمت بلیط لحظه آخری تهران کرمان آس چارتر

به طور کلی بلیط پرواز قیمت ثابتی ندارد و در بازه های زمانی مختلف با توجه به شرایط تغییر می کند، اما هنگام خرید توجه به برخی از فاکتورهای تعیین کننده قیمت، می تواند تا حد زیادی در کنترل هزینه های سفر به مسافر کمک نماید. این موارد عبارت اند از:

برند شرکت هواپیمایی: به طور کلی، هر ایرلاین با توجه به خدماتی که در طول سفر ارائه می دهد، قیمت پرواز را تعیین می کند.

کلاس بندی صندلی ها: برای پروازهای داخلی دو نوع کلاس، اکونومی و بیزینس موجود می باشد. کلاس هواپیمایی با توجه به محل قرارگیری، نوع صندلی و خدمات سفر مشخص می شود. در این راستا پروازهای ارزان قیمت تر از بیزینس می باشند.

تاریخ و بازه زمانی رزرو بلیط: به طور کلی میزان تقاضا برای سفر به هر شهر، در بازه های زمانی مختلف متفاوت است. در زمان های اوج سفر تمامی خدمات گردشگری از جمله بلیط پرواز با افزایش رو به رو می شود.

نوع بلیط:  هر پرواز می تواند از نوع سیستمی یا چارتر باشد. تفاوت هر یک از این بلیط ها در خدمات و محدودیت های آن ها است. بلیط های سیستمی اغلب دارای قیمت مصوب و چارتری دارای قیمت لحظه ای می باشد.

هر یک از این موارد تا حد زیادی در کاهش یا افزایش هزینه بلیط هواپیما تهران کرمان اثر گذارند، بنابراین بهتر است، هنگام رزرو به آن ها توجه داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

قیمت بلیط تهران یزد آس چارتر

قیمت بلیط هواپیما گاهی می ‌تواند آن قدر بالا باشد که شما را از سفر کردن منصرف کند. در مواقعی که می ‌توانید زمان پرواز خود را به شهرمقصد جابه‌جا کنید، به ویژه اگر مسیر سفرتان پرتقاضا باشد بهترین گزینه بلیط لحظه آخری چارتری است. علت قیمت پایین بلیط‌های لحظه آخری چارتری نزدیک بودن به زمان پرواز است و با کمی جستجو می ‌توانید بلیط همان مسیر را نصف قیمت بلیط سیستمی تهیه کنید. بنابراین اگر سفرهای مقرون به صرفه را ترجیح می ‌دهید و برایتان مهم است که با هزینه کمتر خدمات باکیفیتی دریافت کنید، خرید بلیط لحظه آخری تهران یزد و برگشت بلیط هواپیما یزد به تهران چارتر را ازسایت آس چارترانتخاب عاقلانه‌ای است. اطلاعات پرواز تهران یزد

چنانچه قصد دارید برای سفر خود دقیق تر و حساب شده تر برنامه ریزی کنید، قاعدتا به اطلاعات پرواز نیاز خواهید داشت. برای مسیر هوایی تهران به یزد، اطلاعات به شرح زیر است:

قیمت بلیط پرواز برای کودکان با سنین مختلف چگونه محاسبه خواهد شد؟

قیمت بلیط کودکان در پروازهای چارتری برابر با بلیط بزرگسالان می باشد. در پروازهای سیستمی بر اساس سه رده سنی نوزادان (زیر دو سال)، کودکان (2 تا 12 سال) و بزرگسالان (بیشتر از 12 سال) نرخ گذاری انجام شده و برای نوزادان و کودکان تخفیف ارائه می شود.



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1401 | نظرات ()